Kiosk Kahwin Mall

Testimonial Dari Pengiklan-Pengiklan Kahwin Mall

Saudara Anuar Baba - Kad Kahwin Janza
Setelah saya memilih pakej pengiklanan di Kahwin Mall, tempahan kad kahwin, banner dan bunting yang saya terima dari seluruh Malaysia sungguh menggalakkan dan tidak putus-putus. Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Illahi. Terima Kasih kepada Kahwin Mall kerana membantu mengembangkan lagi perniagaan saya.
Abang Jalal - Pasukan Kompang Ezhar
Kahwin Mall ternyata memberikan impak yang besar kepada Persatuan Kompang Ezhar kami. Setelah kami mengiklankan perniagaan kami dengan mengambil pakej iklan di Kahwin Mall kami berpuas hati dengan sambutan pelanggan dari seluruh Malaysia termasuk Brunei.
Encik Sufian Raja Azmi - Sj Canopy & Catering Services
Memula saja-saja ajer cuba-cuba iklankan kat Kahwin Mall ni. Tak sampai sejam mengiklankan bisnes kanopi aku, dah ada orang call tanya pasal kanopi. Sekarang ini dah tak payah susah-susah cari customer, Kahwin Mall boleh bantu. Terima kasih Team Kahwin Mall.
Encik Hasmadi & Puan Norfarina - Studio Mediakreatif
Iklan di Kahwin Mall buat saya tak menang tangan. Memang berbaloi... Terima Kasih Kahwin Mall kerana menyediakan ruang iklan yang tiada tandingan.

Blog Kahwin Mall - Perihal Duniawi

Majlis Persandingan Abby Abadi & Farhan

2013-09-02 20:31:55
Alhamdulillah, bernikah sudah, bersanding pun sudah. Sungguh comel sekali pasangan pengantin ini yang bersanding di majlis sederhana yang dilangsungkan di kediaman Abby Abadi. Jom baca!

Kenduri Kahwin Saji Lauk Basi

2012-11-27 23:36:57
Topik ini menarik. Jangan lepaskan peluang membacanya.

Promosi Terkini Dari Usahawan Kahwin Mall

ais krim goyang,aiskrim goyang,ais goyang,aiskrim ,  katering  , majlis   ,kenduri   ,sukaneka  , kahwin
Aiskrim Goyang Untuk Tempahan Majlis/kenduri
2014-04-23 17:14:13
Aiskrim Goyang Untuk Tempahan Majlis/kenduri serendah RM0.50/ batang. WOW!
Door Gift, Perfume
Door Gift Perfume Majlis / Kenduri Kahwin
2014-04-23 17:14:09
Door Gift Perfume Majlis / Kenduri Kahwin >> Boleh Nego tipis-tipis :)
fotografer, videografer, jurugambar, cameraman, foto kawin
Iz Fotografi & Group
2014-04-23 14:07:58
custom RM1390@11ms 10X24@11pgs nett/video+foto RM1,990-00 nett all events/016-5433-134 sms/whatsapp
Wedding photography, Engagement photography,Birthday Party photography, Private or Corperate Event and general photography, Jurugambar perkahwinan dan bertunang, Fotografi, Kuala Lumpur, Klang Valley, Pakej Fotografi, Photography package
Thephotosymptom
2014-04-23 12:42:32
WEDDING PHOTOGRAPHY PROMO![RM1400|RM1400|RM1400] 2 EVENTS(NIKAH + SANDING)|CALL/WHATSAPP 017 6848690
female photographer,event,wedding
Ayun Studio : Photography & Creative Design (professional Female Photographer)
2014-04-23 10:32:06
profeesional female photographer serendah RM1600 bersama kami :)
kadkahwin,murah,simple,
Diy Creative Card (kad Kahwin Murah Dan Jimat)
2014-04-23 10:28:15
mana nak dapat kad kawen semurah 0.29sen + free bunting +envelope?KAMI ADA!!
spa murah, spa pengantin, urut tradisional, pakej kecantikan
Idaman Spa & Beauty
2014-04-22 21:57:52
PAKEJ PENGANTIN BARU hanya RM 150 je .. MandiSusu+MandiBunga+UrutBadan+Sauna+Facial+BodyScrub+Spa
Fotographer Wanita & Lelaki
Fotobudjet2012.blogspot.com
2014-04-22 15:45:13
PROMOSI PAKEJ FOTO BUDJET FROM RM800~RM2500 (fotobudjet2012.blogspot.com)-018-2287122 whatshapp.

Cari Perkhidmatan Perkahwinan

ONLINE USER: 19
JUMLAH PELAWAT: 2247298
TOTAL ADS: 6528

Billboard Kahwin Mall

Prettylilcake









Dried Agar Agar Candy









Republic Of Memories









Butik Pengantin Sri Shakira









Astersounds









Iz Fotografi & Group









Ajoyfoto









All About Make Up And Photography









Shas Bridal









SocialSnap Studioz









Featured Outlet

pelamin,katering,cameraman,weding planner

Dpesona Bridal House

Kategori: Butik Pengantin

Negeri: Johor

[Hits: 5532] [Testimonial: 4] [Sejak: 2011-07-09]
RINGKASAN:
pusat sehenti buat pasangan Raja Sehari.persona impian, menjadi kenyataan. Impian direalisasikan untuk menjadi kenyataan. Bertempat di tengah2 Johor Bahru, memudahkan pasangan [...]

E-MAIL WEB LIHAT

Lot Perniagaan Yang Sedang Berpengunjung

modern design, kad , kad kahwin,  - Style Weddings

Style Weddings

Kategori: Kad Kahwin

Negeri: Selangor

[Hits: 4856] [Testimonial: 0] [Sejak: 2012-06-14]
printing kad kahwin murah , printing kad kahwin custom made  - Xpert Printing

Xpert Printing

Kategori: Kad Kahwin

Negeri: Melaka

[Hits: 3841] [Testimonial: 0] [Sejak: 2012-05-10]
cenderahati perkahwinan coklat, Lollichoc, Cenderahati budget - Chocolatestop

Chocolatestop

Kategori: Cenderahati Dan Aksesori

Negeri: Selangor

[Hits: 5680] [Testimonial: 0] [Sejak: 2010-02-15]

Pakej Iklan di Kahwin Mall

Daftarkan perniagaan anda di Kahwin Mall secara percuma dan pertontonkan perkhidmatan anda kepada beribu-ribu pelawat Kahwin Mall dari seluruh Malaysia setiap hari 24 jam tanpa henti. Paparkan logo kebanggaan anda serta tunjukkan hasil kerja anda dengan membina galeri gambar anda sendiri. Semua ini adalah percuma.

Daftar sekarang Pakej Percuma ini!

Paparkan apa sahaja jenis iklan anda di muka hadapan Kahwin Mall dan kami akan membina billboard anda dan ianya akan berdiri megah di muka hadapan Kahwin Mall. Murah dan Berkesan!

Pasang billboard anda sekarang!

Pakej ini umpama anda mempunyai kiosk di ruang legar shopping mall. Kami akan membina kiosk anda dan ianya akan berdiri megah di muka hadapan Kahwin Mall. Murah dan Berkesan!

Setup kiosk anda sekarang!

Pernahkah anda melihat berita hangat di muka hadapan dada akhbar? Tahukah anda impaknya kepada perniagaan anda setelah terpapar pada muka hadapan Kahwin Mall? Pakej paling murah dengan pulangan yang paling hebat hanya di Kahwin Mall!

Sensasikan iklan saya di Headline!